SZIGETVÁR VÁROS ÖNKORMÁNYZAT ASP KÖZPONTHOZ VALÓ CSATLAKOZÁSASZIGETVÁR VÁROS ÖNKORMÁNYZAT ASP KÖZPONTHOZ VALÓ CSATLAKOZÁSA

Szigetvár Város Önkormányzata pályázatot nyújtott be 2017 március 30-án a KÖFOP-1.2.1–VEKOP-16 „Csatlakoztatási konstrukció az önkormányzati ASP rendszer országos kiterjesztéséhez” című pályázati felhívásra. A pályázat célja az egységesített önkormányzati elektronikus ügyviteli megoldások bevezetése országos szinten, az egyes települési önkormányzatok az önkormányzati ASP központhoz történő csatlakozásának megvalósításával.

E cél elérése érdekében Szigetvár Város Önkormányzata jelentős fejlesztéseket hajt végre a Szigetvári Polgármesteri hivatal szervezeti egységeiben. Az ASP rendszercsatlakozással 17 ügyintéző munkaállomásán válik lehetővé az ASP központ szolgáltatásainak elérése: Elkészül a frissített Informatikai Biztonsági Szabályzat és az Iratkezelési Szabályzat, rendelkezésre áll az elektronikus űrlap a helyi iparűzési adó bevallásához. Az ASP rendszerhez kapcsolódó oktatáson mind a 17 munkaállomáson dolgozó 17 ügyintéző részt vesz.

 

 

A projekt száma: KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2017-01251

A projekt kezdete: 2017.05.01.

A projekt fizikai befejezése: 2018.06.30.

A projekt tervezett időtartama: 14 hónap

 

A projekt a Széchenyi 2020 program keretében valósul meg.

További információ kérhető: Marton–Fekete Csilla osztályvezető, Vagyongazdálkodási és Műszaki Osztály

Elérhetőség: muszaki[at]szigetvar[dot]hu, 06 73/514-324

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Hírek, információk és események!